Some moments

Sometimes when I walk down the streets, there is one special moment, I don’t know, maybe how the light falls, maybe the noises (or the missing of them) or the smell in the air.. Its just a special minute, reminds me of something… or just a feeling of gratefulness that I exist… This picture is from one of these moments…

Advertisements

2 thoughts on “Some moments

  1. Schöner Text und schönes Bild 🙂
    Das gibt’s ja nicht, dass bei euch noch so viel Schnee ist!
    Vorgestern hatte es bei mir ein wenig geschneit und ich hatte mich deswegen so gefreut, denn der Schnee ist doch etwas, was ich nicht häufig zu sehen bekomme.
    Außerdem bin ich immer wieder erstaunt, wie schön die Flocken doch sind, wenn sie von oben zu uns kommen und die Landschaft schön weiß bedecken. Alles Lob gebührt der Einen und Einzigen Gottheit! 🙂

  2. Alhamdulillah, du hast recht, es ist wirklich einzigartig wie diese Welt erschaffen ist .. mashaAllah. Und Alhamdulillah dafür, das man dies erkennen kann… Soviele Menschen beachten es garnicht…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s