Big flower… sorry really not a special titel, but a special flower…

This is one of my favourite flowers, they grow in autumn, mashaAllah. InchaAllah I try next year to get photos with the other colors too.

Advertisements

4 thoughts on “Big flower… sorry really not a special titel, but a special flower…

  1. Peace be upon you, sister 🙂

    Wie heißt diese Blume? Sie ist echt wunderschön. Hätte nicht gedacht, dass es im Winter solche prächtigen Blumen gibt .D

  2. Assalamu alaikum,

    wie wäre es mit Dahlie?
    Sie blühen lange – aber so lange dann doch nicht,
    außerdem fehlte für den Winter auch noch der Schnee…

    Ich tippe einfach mal auf ein Foto vom Frühherbst?

    JazakAllahu kheiran für diesen Lichtblick.

    Wa salam alaikum.

  3. wa aleikum assalam

    Entschuldigt ihr lieben! Das Wetter war die letzten Wochen so grau das ich keine Lust auf Fotografieren hatte!

    Oh Barakallahu fiiki für den Tipp mit der Dahlie! Das Foto ist im Herbst gemacht worden, im September, aber genauer weiss ich es leider nicht mehr.

    Wa iyyaki!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s